Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 
 

Technické udaje

Jawa 50 typ 21 Sport – technické údaje

Motor

Motor-ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení-vzduchem
Vrtání-Ø 38 mm
Zdvih -44 mm
Zdvihový objem-49,8 cm 3
Kompresní poměr-9,2 : 1
Největší výkon-3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min.
Rozvod-pístem
Mazání-směs 30 : 1
Karburátor-Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38)
Zapalování-setrvačníkový magnet PAL
Světelný výkon zapalování-20 W (od roku 1975 30W)
Zapalovací cívka 8 V
Zapalovací svíčka-PAL 14–8R
Předstih zážehu- 1,6 – 1,9
Vzdálenost kontaktů přerušovače-0,4 mm
Převodové ústrojí
Převodovka-třístupňová
Spojka-dvoulamelová v olejové lázni
Primární převod – poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
Primární převod – řetěz válečkový řetěz (ČZ – Favorit 3/8" x 3/8" – 44 článků)
Sekundární převod – poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
Sekundární převod – řetěz válečkový řetěz (12,7×5,2 – 109+1 článek)

Poměr převodů:
1. převod 1 : 2,94 (24/14×24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14×18/20)
3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)
1. převod 1 : 27,72
2. převod 1 : 15,18
3. převod 1 : 10,27
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)
1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13

Podvozek
Řazení-nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice-teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice-kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm
Brzda vpředu-celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Brzda vzadu-celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Objem palivové nádrže-5,5 l (rezerva 0,75l)
Spotřeba oleje-1 : 25
Přední kolo-drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2
Zadní kolo-drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2
Pneumatika přední-2,50×16"
Pneumatika zadní-2,75×16"
Rozměry a hmotnosti
Rozvor-1165 mm
Celková šířka-600 mm
Maximální výška-930 mm
Celková délka-1780 mm
Světlost-120 mm
Hmotnost-65 kg (bez paliva)
Užitečná hmotnost-160 kg
Výkony
Největší rychlost- 60 km/h
Největší stoupavost-25 %
Průměrná spotřeba paliva-3,3l/100 km
3,2l/100 km při plném zatížení

Výroba
Typ 20: 1967 – 1980
Typ 21 Sport: 1968 – 1977